JANGAN KLIK !

Friday, December 7, 2012

0
Komen
#Yeayy Yeayyy *lompat bulan*

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤



Assalamualaikum



okay agak terencat jugak la tajuk aku tu. Kali ni aku tak nak lari dari tajuk dah macam entry entry aku yang lepas. Tajuk lain, tapi entry nun jauh ke selat tebrau *feeling masuk Singapore naik bas (T_T) *




Look, aku dah terposong. Cepat sesiapa tolong tunjukkan aku jalan yang lurus (T_T) *betulkan popiah dari Mekah made in Medan*




okay Taraaaaa ! kagum tak tengok Header baru aku . Okay , cer tengok kat bawah ni, Kat bawah ni header lama aku .


Zassssssssssss .




okay ni header lama aku. 




KOMEN AKU :   


1.Muka aku agak hina di situ.
2. Bibir aku macam besar boleh buat alas kaki dah,
3. Ponggong aku besarr macam Kim Dardisiann *aku tau ejaan aku salah*
4. FAILED.
5. Ku sangkakan ini lah Header yang paling ohsem yang penah aku reka. puihhhhhh








atotototoo ni Header baru akuuu *mengalir air mata*





KOMEN AKU :  


1. Cantik dan kacak plus maskulin sangat .
2. Sungguh eksklusif sangat se-eksklusif aku .puihhhh
3. kombinasi warna yang agak sejuk mata memandang.
4. Designer ni harus DI KETENGAHKAN !





matilah aku kalau komen-komen tu juri Vokal Bukan Sekadar Rupa yang komen. Mau berpusing-pusing telinga aku dengar tohmahan demi tohmahan yang di lemparkan . sobs sobs . Yeah , macam yang semua blogger akan buat. Header ni bukan la sesuatu yang kekal se-kekal 'lemak dengan perut' . faham tak maksud aku ? Susah la cakap dengan orang yang tak menjiwai bahasa ibunda ni. okay lah bye lah *tutup suis laptop*



p/s : terus download Header baru buat wallpaper henpon .zzzzZzzzZZZZ








#next entry#







Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

No comments: