JANGAN KLIK !

Thursday, May 30, 2013

2
Komen
(Gambar) #Kereta-kereta yang aku minat (Part 1)

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
Assalamualaikumm


Ahaks, setelah berhempas memulas aku fikir nak update ape, akhirnya dapat pun idea longkang hakhakhak. Okay la jugak kan daripada tak ada apa nak di-update kan. Lagipun bukannya tulisan aku ni berbayar pun. Okay over -,,-


As you know, aku ni gila sangat dengan kereta. Benda paling best dalam hidup aku ni adalah bila pulang ke kampung halaman. Bukan sebab nak belik kampung. Tapi cuba bayangkan rumah aku kat Ipoh, travel sampai ke Temerloh, Pahang melalui Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) tu berapa banyak kereta yang awesome yang boleh aku suai kenal. OH-SEMEMANGNYA-AKU-PERAMAH-DENGAN-KERETA. Tak kira lagi time nak mendaki Genting Highland (kampung aku kena panjat Genting dulu) tu memang bersepah la orang nak test kereta mereka, tak lupa jugak aku dapat la tengok kereta 'spyshot' . Kereta 'spyshot' ni macam kereta yang belum launching. Dorang akan cuba atau pun test-drive atau lebih kurang macam test-power kereta tu la. Dorang akan tampal-tampal kereta tu dengan stiker hitam supaya orang tak tahu kereta apekah itu. Selalunya la kan, kereta spyshot ni dorang test power kat Genting.



Okay habis dah pasal mukadimah yang tak bersangkut-paut .





Sekarang jom tengok kereta kegemaran aku, hikhik


Sebenarnya ada banyak. tapi cer tengok tajuk aku tu ade part 1 kan ? haa. maksudnya ada lagi part 2, 3, 4, 5 dan seterusnya. Harap peminat saya tak muntah. ahahaha. Okay kali ni aku tunjuk 5 top kereta yang aku minat la ye. Minat tak maksud nak beli. Tapi kalau ade duit memanglah aku nak beli. *oh-heavennya-kalau-dapat-beli*


1. Mazda RX-8 (1300cc)

2. Audi R-8 (4200cc)

3. Chevrolet Cruise (1800cc)

4. Kia Optima K5 (2000cc)

5. Nissan GTR (3800cc





*30 minit kemudian*
Okay disebabkan tak cukup masa aku akan update lagi untuk Part 2 pulak. Hari ni aku sertakan hambar Mazda X-8 je okay ? huhu. okay byeeeeee ZZzzzz






tengok tu sport-rim ni mengancam perghhh








sebenarnya ramai yang tak tahu kereta ni ade 4 pintu. Yes, inilah uniknya kereta ni dimana pintu belakang dia boleh dibuka dari depan.





PS : terpaksa rushing sikit sebab nak pergi kenduri ni. ahaks. kita jadi pengapit *over*

PS : entry sebelumnya pasal kereta : #(GAMBAR) 7 Kereta Mewah Idaman Kalbu & #Bila Pelajar Saudi Dah Kaya Sangat . kbye





Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

2 comments:

Tengkubutang said...

Follower no. 438

Done follow sini.. do follow me back yea yunk.. salam kenal.. hope kita leh follow memfollow yea.. salam blogger..l heeee...

http://tengkubutang.blogspot.com/

Norah A said...

Great blog