JANGAN KLIK !

Friday, April 19, 2013

0
Komen
#Mengapa orang masih ke blog saya

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
Assalamualaikum


Oh hello ebelibadiess , aku nak terharu sikit boleh tak. since aku dah lama tak update blog, bukan setakat lama tak update. Nak log-in blogger.com pun tak ade. Ye lah kan, mana nak kejar assigment yang berderet, quiz yang memanjang, menghadiri kuliah, test test test yang tak berkesudahan. and and and yang paling penting MANA NAK DAPAT LINE INTERNET HOI !




Tu je sebenarnya motif aku tak update blog ni. Serious talking man ape yang ade kat blog aku ni ? orang bukan carik pun blog aku ni hewhewhew. *sedih-mak-nak*



tapikan, tadikan, saya kan, bukak la blogger.com kita. dah siap-siap log-in kan selalunya perkara pertama yang kita buat ialah klik kat button S-T-A-T-S tu ahaks.



terkejut pakcik bila pakcik tengok ade je orang masuk blog pakcik ni alhamdulillah. Pakcik bajet dalam 20-30 je visitors tapi rupanya sangkaan pakcik melecet :')





*****TARAA*****















Cer tengok pageview semalam, 82 pageview. Yelah yelah aku tau lah sikit, tapi bagi aku memang ternganga jugak la . First sekali yang keluar dari otak aku ni. EH APE PASAL DORANG NI BUKAK BLOG AKU ,    CARIK APE DORANG KAT BLOG AKU NI, SESAT KE APE, *bermonolog aku sendirian di atas kerusi kayu*




Yelah aku pun dah lama tak update blog sorry sangat-sangat, me kinda busy lately *sumpah geli nak cakap aku busy* busy taik kucing. Nak cakap busy menelaah pelajaran tak jugak, nak cakap busy dengan aktiviti luar pun tak jugak. Tak tahu ape yang aku busy-kan selama ni *bermonolog untuk ke 150 juta kali-nya*









JJ : rajin-rajinlah masuk blog saya ni, jangan risau la earning nuffnang saya tak naik pun. Nuffnang kedekut taik hidung masin. *aku syak musuh aku la yang duk masuk blog aku ni* dengki lettewwwww .kbye mwahhhh








Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

No comments: