JANGAN KLIK !

Wednesday, September 26, 2012

0
Komen
#Blogspot Jahat

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤



errrrr , Assalamualaikum.

Betul ke ni, macam tak percaya je . Ni aku tengah taip untuk bloggie aku ke T.T
Apesal kau dah berubahh wahai kak blogspot ! kekoknya saya nak update blog haishhh.
Aku syak ni mesti kak blogspot ni mogok sebab aku dah lama tak update blog aku. heyy , kau sapa haa, suke hati aku la nak update bila-bila masa yang aku suka *baling lesung batu ke arah kak blogspot* (maafkan saya senggugut hari ni) sighh = =''


Macam-macam kerumitan time aku nak bukak blog tadi.



berdebah betul laaaa , makan masa berjam2 nak upload gambar ni. Line putus-putus. nak je aku tomoi telekom ni. caissss = =''



huhh tengok tu , ni time aku nak bukak blogspot.com , katanya kena ubah setting dulu . aku dah risau dah. mana tau pengasas Bloggspot.com ni iri hati kat aku sebab aku kan berpotensi untuk menjana pendapatan yang lumayan dari nuffnang . So, dia pun block blog aku . wahh hebat tak imiginasi aku . *sangat sadisss*








Hye kakak blogspot, mengapa anda menukar profile blogspot ni haa. tau tak susah kitew nak update belogg niii. haishhhh . bertambah malas la kitew nak update blog nanti. macam mana kalau peminat kitew marah *menguap zzzzzz *


okay lah , bye lah. kite ade keje lain nak buat . FINAL exam ade dekat CORER ! orang study week duduk kat UiTM study bersama rakan-rakan tapi aku balik rumah study depan laptop T.T



p/s : Doakan saya dapat pointer tinggi tau sem ni. aminn . pas ni kalau ada masa aku update lagi eh . *tik tok tik tok .






Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

No comments: