JANGAN KLIK !

Saturday, August 11, 2012

0
Komen
#Dato Siti Nurhaliza Ambik Lesen Di JPJ Zaman Muda Mudi ?

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤



Assalamualaikum Jimmboorian,



erkk Jimmboorian ? belasah je la.. Okay, berbalik pada tajuk diatas nih bukan saje korang yang terkejut, aku pun sama naik tergolek bila tengok gambar Mak Iti aku ni. Kalau tengok kat gambar bawah ni ade tulis gambar ni amek time tahun 2000. Almost 12 years back yawww. Kalau di congak-congak time ni umur aku baru 9 tahun , comel ala-ala Mia Sara Nasuha versi lelaki gitu. kehkehkeh. Sebelum aku di cop plagiat (T.T) , di sini aku sertakan link abang blogger yang aku copy gambar ni (www.mrjocko.com) . Aku pun tak pasti mana abang ni dapat gambar ni, mungkin dari henpon Mak Iti sendiri atau mungkin abang ni bersama-sama sengan Mak Iti masa kat JPJ ni. Tu semua kita tak tau ( ''-'')

so, enjoice the showww                 =______________________=




Dato Siti naik moto EX5 okay, sangat eklusif untuk tatapan blog saya ;;)




mampu ?? kau mampu tersenyum time bawak moto  dalam tengahari rembang macam nihh?



mungkinkah ini kereta pertama yang Dato Siti pandu? Itu semua kita tak tahu. ( -00-)


beepp beep beepppp *bunyik reverse sensor*



p/s : Aku sendirik masih tak percaya tentang kesahihan gambar ni. Mana tau edit guna photoshop ke kan.  Saya harap Dato Siti sudi komen sepatah dua kata di ruangan komen blog saya ni .okay bye 
Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

No comments: