JANGAN KLIK !

Sunday, November 21, 2010

2
Komen
Keputusan Shout Awards 2010

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
Pukul 8.30 malam semalam berlangsungnya acara Shout Awards 2010 di 8tv. Apa yang bestnya, persembahan menarik terutama daripada Faizal Tahir dan Hujan sangat dinanti  nantikan. 



Keputusan Shout Awards 2010;
Pemenang Rockstar Award – Bunkface

Favourite TV Personality Award- Zizan Raja Lawak

zizan otomen
Breakthrough Local Feature Award – Lagenda Budak Setan


PopStar Awards – Yuna. 

Power Vocal Awards  - Faizal Tahir

Fresh Tv Series Awards – Nur Kasih

setiap jumaat sembilanpuluh malam-
Favourite TV Program Award – Showdown 2010.


Music Video Award – BunkFace

Flava Award – Mizz Nina

selamat bertunang misz nina
Hot Guy Award – Henry Golding
henry golding

Hot Chick Award – Scha Al Yahya


Coolest Radio Annoucer Award – Phat Babes Fly FM
mane aku tau ! aku gugel kuar gamba ni . carik la sendiri mane Phat Babes tuhh
Favourite Radio Show Award – Hot FM AM Krew
ni satu lagi, aku gugel kuar gambar viva tampal tampal. =__=
Best On-Screen Chemistry Award – Papadom
papadom aka keropok BIKA. yumyum
Mobile Artiste of The Year Award – Sixth Sense
power broo .. ade sixth sense

Break Out Award – Yunalis Zarai
. The Ultimate Award – Yunalis Zarai

p/s : ok tamat . tahniah yuna dapat 3 award sekaligus . semakin ramai la orang tiru style yuna ni . nanti keluar umah je mata terkebil kebil kenapa yuna disana dan disini =__=
Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

Sunday, November 14, 2010

30
Komen
JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤



assalamualaikum , hehe


sape nak berkenalan dengan saya angkat ketiak . ok , terima kasih sahaja sebab memang aku tak boleh nampak ketiak korang .


aku blogger baru , belum lagi setahun jagung . adalah dalam 5 bulan . baru tak ? baru kann .


sudi sudi lah follow tau .


kita tambah kenalan . hehe .


memang blog ni serabut dan tak berapa elok . maklumlah saya bukan pandai sangat buat blog ni .


kalau ada blogger2 otai nak tegur tu tegur je la , komen je la . saya terima . ^,^


itu sahaja . Salam Perkenalan (^,~)



Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

Saturday, November 13, 2010

5
Komen
Pinggang Gadis Dirodok Peragut

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
CARI BUKTI..anggota polis forensik mengesan cap jari penjenayah pada topi keledar di tempat kejadian, semalam.
CARI BUKTI..anggota polis forensik mengesan cap jari penjenayah pada topi keledar di tempat kejadian, semalam.
KESAN...kesan darah mangsa di tempat kejadian.
KESAN...kesan darah mangsa di tempat kejadian.
KUALA LUMPUR: Pinggang dan belakang seorang gadis dirodok empat kali dengan pisau selepas dia cuba mempertahankan beg tangannya daripada diragut dua lelaki bermotosikal ketika berjalan bersama rakannya di Taman Sri Sentosa, Jalan Klang Lama di sini, semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 2 petang itu, mangsa, Tsu Ai Ling, 19, terbaring berlumuran darah sebelum dihantar ke hospital untuk mendapatkan rawatan kecemasan akibat kecederaan serius pada buah pinggang.

Rakannya Mei Ching, 17, berkata ketika kejadian, dia dan Ai Ling berjalan di bahu jalan berhampiran jejantas di tempat kejadian apabila dihampiri dua lelaki menunggang sebuah motosikal.
Katanya, lelaki yang membonceng motosikal merentap beg tangan dipegang rakannya itu.

“Bagaimanapun, Ai Ling bertindak berani dengan melawan dan cuba menghalang beg tangannya daripada diragut menyebabkan berlaku tarik-menarik.

“Ketika itu lelaki terbabit membuka topi keledar sebelum memukul Ai Ling berulang kali,” katanya Menurutnya, lelaki terbabit yang masih gagal mendapatkan beg tangan rakannya itu mengeluarkan sebilah pisau sebelum menikam pinggang rakannya itu empat kali.

“Tindakan itu menyebabkan rakan saya menjerit kesakitan sebelum melepaskan beg tangannya. Darah ketika itu banyak keluar.



*gambar hiasan*

“Lelaki terbabit kelam-kabut memecut melarikan diri dengan meninggalkan topi keledar dan pisau yang digunakan menikam rakan saya,” katanya.

Menurutnya, orang ramai yang menyedari kejadian itu menghubungi ambulans sebelum Ai Ling dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM). Dia yang terkejut dan ketakutan ketika menyaksikan kejadian itu gagal mengecam atau mengingati nombor pendaftaran motosikal ditunggangi dua lelaki terbabit. “Saya tidak sangka lelaki itu bertindak kejam dan berniat mahu membunuh rakan saya hanya kerana gagal mendapatkan beg tangan yang berisi wang antara RM60 hingga RM70,” katanya ketika ditemui di PPUM, semalam.


*gambar hiasan*

Difahamkan, mangsa ditikam dua kali di buah pinggang kiri dan satu tikaman pada sebelah kanan serta belakangnya.

Mangsa dilaporkan masih dalam keadaan kritikal dan terpaksa menggunakan alat bantuan pernafasan.

Sementara itu, sepasukan anggota Unit Polis Forensik Kuala Lumpur bergegas ke tempat kejadian untuk melakukan siasatan.

Anggota forensik cuba mengesan kesan tinggalan cap jari pada dua topi keledar milik suspek selain pisau yang ditinggalkan di tempat kejadian.




*gambar hiasan*


Ketua Polis Brickfields, Asisten Komisioner Wan Bari Wan Abdul Khalid yang dihubungi mengesahkan berhubung kejadian ragut bersenjata itu sambil menyifatkan perbuatan itu keterlaluan.

Menurutnya, polis kini memburu kedua-dua suspek selain akan mengambil keterangan mangsa sebaik mangsa pulih.

“Saya meminta orang ramai yang menyaksikan kejadian itu atau mempunyai sebarang maklumat supaya menghubungi balai polis berhampiran untuk membantu siasatan,” katanya.


P/S : bahaya keluar sorang sorang . ajak lelaki teman tau . :P
Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

4
Komen
Jom Main Games Darlie

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
kawan kawan semua dah main tak game baru yang menjadi kegilaan remaja sekarang ?

nak tau game ape ? 

game ni  >>>

upload gambar kegemaran anda
**pastikan yang macho**

lepas tuhh , gigi kita akan di compare dengan kakak Darlie ni *ok tipu di situ*



ecteli ajeem tak faham cam ner nak main mula mula
pas tu rasa macam otak tak betui je
mungkin sasaran ubat gigi darlie ni untuk gamers yang amatur je kudd .
ajeem bukanlah seorang kaki games yea
xpe la ajeem tak termasuk =__=



pas main boleh tengok rangking
mula-mula tengok rangking memang tercabar sebab kawan ajeem
=nabilah shuaib dapat 1st .=
sedikit info tntang nabilah shuib .
1. sekolah manjoi 1
2. duduk sebelah sebelah dalam kelas.
3. sama sama turun kelas masa darjah 5 , dari 1st pegi 2nd
4. masa time klas math suka main tipu-tipu cikgu Saadiah .buat semua betul dalam buku congak
5.sekarang amek law kat uitm *sumpah xdapat terima*
5. adik beradik sume pompuan ,semua mula hurup 'N' tapi nama tak ingat dh .*sedih sikit*
5. mama jemput, mama la amek g skolah hari hari . ari ujan mama die amek nek kete iswara AEP ****
6. no enam baru ingat , kawan baik nabilah time tu . Amirah Hassan Khairuma *xtau spelling betul ke tak* jangan-gatai-gatai-search-kat-fesbuk-suda


 oke , kalau tengok gambar di atas , dah sah sah ajeem dah kalahkan cik nab tu . hoorey !!

nak join ? Link ada dibawah tau ^,^




p/s : jangan marah tau , entry ape ntah kali ni ajeem post . agagagaga
Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

Thursday, November 11, 2010

5
Komen
ayam ayam ayam . haih

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤ hari hari ayam , semalam ayam hari ni ayam pagi ayam subuh ayam tengah hari ayam petang ayam senja ayam malam ayam ayam ayam ayam . bukan Ayeem Ayam oke .

klik untuk ayam besar

hal ini telah di bahaskan oleh Jimmy Jimmboo . sapa ntah Jimmy tuhh aku pon x tau . 


"ayam ayam ayam . hari hari makan ayam lama lama saya boleh bertelur macam ayam . risau betul nanti ayam pupus ♥ "  kata kata yang dipetik dari SINI 



kalau kite makan ayam hari hari ayam tak pupus ke ? 
kalau kite makan dinosour mesti dinosour pun pupus . tapi reliti nya dinosour memang sudah pupus . kasihan (=_='')

jadi , tidak kah anda kasehan pada ayam?
tidakkah anda kasehan pada Colonel ? Ayamas ? RasaMas ?
tidak kah perniagaan mereka di Malaysia bakal bengkrup ?

tapi ayam sedap , boleh bagi perut buncit . credit to ayam .



"ayam ayam ayam . hari hari makan ayam lama lama saya boleh bertelur macam ayam . risau betul nanti ayam pupus ♥ "  kata kata yang dipetik dari SINI 



betul ke boleh bertelur ? 


ni lg satu . peminat gamak nya 


ada yang menyamar ??!

saya ada 2 fb je dan 1 fan page . 1 FAN PAGE . konon persediaan untuk fofularr .. oh so perasann . mane datang lagi 2 tu Paiz Mcfadden ?



Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

Monday, November 8, 2010

14
Komen
SUAI KENAL BLOGGER .. ANDA BERMINAT ?

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

BA , atau pun Ben Ashaari , seorang blogger senior yang xperlu diperkenalkan lagi . Entry kali nak cerita pasal Ben Ashaari ni .*aduhh kanape ayat cam skema*


sudah sudah sudah dengan inro yang skema itu . Ben Ashaari ni telah bermurah-murah hati nak tolong blogger picisan seperti ini *jari tunjuk kat monitor skrin leppy* rentetan daripada bilangan blogger di Malaysia ni khususnya dah begitu ramai seperti jumlah telipon Blackberry . 



Maka apa yang Ben Ashaari nak buat adalah HEBAHAN . ''Cara hebahan paling mudah adalah menerusi entry'' *kata siapa? kata abang Ben Ashaari* .. kata siapa ? kata Ben Ashaari . Blog mantap ni , semantap body ownernye ('blog mantap ni' merujuk pada blog Ben Ashaari ,bukan saya) . Abang Ben ni selalu lepak kat Bionic Gym , tak percaye ? ceiit .. jap . cuba scroll tikus anda kebawah , nah ! ni la Abang Ben Ashaari .


di samping award yang di menangi *ok tipu disitu*

scrool lagi 


tikus
**
**
**
**
**
**
**
tikus
**
**
**
**
mause
**
**
**
**
**
tikus
**
**
**
**
**
mouse
**
**
**
orang lain buat entry seciput , yang aku ni over pulak nak panjangkan storey story . haih .
kesian kat korang kan berdebar bebar tunggu nak hempuk hempas kepala aku kan . nape ? penat scroll tetikuss ?? ahaha ,  

uahh , mantop sekali . 

eh , hampir terlupa pulak nak link kan entry abang Ben kat sini . ok , ini entry abang Ben . haa , klik
di SINI pun boleh , di SINI pun boleh jugaa ..

akhir kata , maju lah sukan untuk negara *sambil jari tunjuk kat gambar di atas*
Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

Friday, November 5, 2010

5
Komen
Awak Pilihlah Yang Mana Terbaik =,='' ❤

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤


Pada suatu pagi di satu sekolah menengah, ada seorang pelajar bertanya pada seorang guru yang sedang mengajar. Ketika itu, guru tersebut sedang menyentuh mengenai kasih dan sayang secara am. Dialog di antara pelajar dan guru tersebut berbunyi begini :





Pelajar : Cikgu, macam mana kita nak pilih seseorang yang terbaik sebagai orang paling kita sayang?. Macam mana juga kasih sayang itu nak berkekalan?

Cikgu : Oh, awak nak tahu ke?.Emmm...baiklah, sekarang kamu buatapa yang saya suruh. Ikut je ye...mungkin kamu akan dapat apa jawapannya.

Pelajar : Baiklah...apa yang saya harus buat?

Cikgu : Kamu pergi ke padang sekolah yang berada di luar kelas sekarang juga. Kamu berjalan di atas rumput di situ dan sambil memandang bunga rumput di depan kamu, pilih mana yang PALING cantik tanpa menoleh ke belakang lagi walaupun sekali. Dan kamu petiklah bunga rumput yang PALING cantik yang berada di depan kamu tersebut dan selepas itu bawa balik ke kelas.




Pelajar : Ok. Saya pergi sekarang dan buat apa yang cikgu suruh.

Apabila pelajar tersebut balik semula ke kelas, tiada pun bunga rumput yang berada di tangannya. Maka cikgu pun bertanya kepada pelajar tersebut.

Cikgu : Mana bunga rumput yang cikgu suruh petik?

Pelajar : Oh, tadi saya berjalan di atas bunga rumput dan sambil memandang rumput yang berada di situ, saya carilah bunga rumput yang paling cantik. Memang ada banyak yang cantik tapi cikgu kata petik yang paling cantik maka saya pun terus berjalan ke depan sambil mencari yang paling cantik tanpa menoleh ke belakang lagi. Tapi sampai di penghujung padang , saya tak jumpa pun yang paling cantik. Mungkin ada di antara yang di belakang saya sebelum itu tapi dah cikgu cakap tak boleh menoleh ke belakang semula, jadi tiadalah bunga rumput yang saya boleh petik.


Cikgu : Ya, itulah jawapannya. Maknanya, apabila kita telah berjumpa dengan seseorang yang kita sayang, janganlah kita hendak mencari lagi yang lebih baik daripada itu. Kita patut hargai orang yang berada di depan kita sebaik-baiknya. Janganlah kita menoleh ke belakang lagi kerana yang berlaku tetap dah berlaku. Dan semoga yang berlalu tidak lagi berulang. Jika kita berselisih faham dengan orang yang kita sayang itu, kita boleh perbetulkan keadaan dan cuba teruskan perhubungan tersebut walaupun banyak perkara yang menggugat perhubungan tersebut. 



tp cikgu..
...setelah sekian lama..saya da jumpe & petik bunga rumput yg plg saya suka..walaupn bunga rumput 2 bkn yg plg cantik skali kt pdg..tp dia bunga rumput PALING TERBAIK yg pnh saya ada :D saya jga, saya baja setiap hr & stiap saat spya dia hdup dgn sempurna dlm jgaan saya :)

tp cikgu..
...skg ni saya slalu abaikan dia..saya x jga dia..xbelai dia mcm saya wt dlu..saya xamek ksh pun psl dia wlupn saya tau bunga rumput kesayangan saya 2 amat mengharapkan jagaan & kasih syg saya.....

tp cikgu..
...skg ni saya rsa saya xptt amik dia dr padang 2 cikgu...mgkin klu saya x petik dia..dia akn lebih gembira dgn bunga2 rumput yg lain kt padang 2..berbanding bila dia berada dlm jgaan saya skg nih...

tp cikgu..
...klu saya pulgkan dia blk kt padang..bolehke bunga2 rumput yg lain terima dia blk??bolehke dia hdup dlm environment yg baru sedangkan selama ni yg dia pndg hr2 ialah saya..mcm mna klu nnt dia sedih??smpi xberdaya nk teruskn hdup dlm kawanan bunga rumput kt padang 2 cikgu?

tp cikgu..
...saya nk berikan yang terbaik utk bunga rumput kesayangan saya ni cikgu..saya da xsggup tgk dia menderita bila dia dlm jagaan saya cikgu..tp bolehke dia fhm knpe sbnrnye saya berniat utk pulangkan pd tmpt asal dia??...

tp cikgu..
...saya sayang bunga rumput saya...saya nk dia dpt sesuatu yg AMAT TERBAIK dlm hayat dia..



Pelajar..dan ingatlah orang yang kita sayang itulah kita jumpa paling cantik dan paling baik pada MULAnya walaupun nak ikutkan banyak lagi yang cantik dan baik seperti rumput tadi. KECUALILAH jika perhubungan tersebut tak boleh diselamatkan lagi, maka barulah kita mulakan sekali lagi. Maka sayangilah orang yang berada di depan kita dengan tulus dan ikhlas


Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

0
Komen
Lirik Lagu Kalau Cinta - Aliff Aziz ft Joanna ❤

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
Lirik Lagu Kalau Cinta - Aliff Aziz ft Joanna

Aliff Aziz
Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Sebagai ratu

Joanna
Seluruh Jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu

Duet
T’lah ku percayakan
Hati ini padamu
Maka kita tak saling risau

Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cintamu
Pada yang punya cinta

Joanna
Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Yang aku perlu

Aliff Aziz
Seluruh Jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu
ini untuk AWAK ❤
Hanya DiriMU Yang Aku Perlu 


DOWNLOAD LAGU INI  >>  DOWNLOAD LAGU PERCUMA . (konon dapat share je)


Download lagu Kalau Cinta Free

nak download cuma press button download kat atas , 
tunggu sampai duapuloh saat
kemudian Klik saje pada
download file 
senang sahaja . 
LoVe U


Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

2
Komen
Tips Lelaki Untuk Tampil Hebat ❤

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤


Sudah menjadi lumrah manusia untuk kelihatan menarik dan kacak serta bergaya bukan? Seseorang yang menarik biasanya menjadi tumpuan atau popular di kalangan berbeza jantina dan jangan terkejut kerana kebanyakannya sangat berjaya dalam kerjaya. Apa rahsianya yer?? Saya senaraikan beberapa aktiviti yang boleh meningkatkan penampilan anda terutama pada pandangan wanita mahupun dimata lelaki.

1. Sentiasa tukar cadar dan sarung bantal Bab2 tukar cadar ini selalunya tidak diendahkan kebanyakan lelaki. Tetapi tahu kah anda cadar dan sarung bantal adalah salah satu penyebab masalah kulit wajah? Apabila kulit wajah terkena pada permukaan fabrik cadar dan sarung bantal, kotoran dan bakteria itu akan melekat bak gam gajah. Ia akan menutup liang-liang roma dan keadaan ini menyebabkan terjadinya jerawat. Oleh itu gantikan cadar dan sarung bantal anda dengan lebih kerap. Amacam? Ada berani tukar Cadar? ahaha.
skin bacteria , comel kan -rasa macam nak belai belai je **

2-Syampu rambut tidak lebih dari sekali sehari 

**saya cadangkan pakai Thomas Taw pnya , mujarab wehh**

Sebaik-baiknya anda perlu mencuci rambut sekurang-kurangnya 3 kali seminggu sahaja dan pilihlah shampu yang bersesuaian untuk rambut anda. Seperti saya yang suka menggunakan shampu dari sunsilk, apabila rambut sentiasa dicuci, kotoran dan minyak yang melekat di rambut serta kulit kepala akan hilang untuk tempoh masa yang agak lama. Ini dapat mengurangkan masalah rambut kusam dan tidak sihat. Selepas bersyampu, pastikan anda gunakan perapi bagi melembap dan melembutkan rambut. Mana lah tahu kan, mungkin rambut anda akan berterbangan bak gadis ayu atau si rambut cantik Fauziah ghous? Siapa yang tahu. ahaha.  
**rambut Rosnah Mat Aris punn ok whatt .** 

3-Floss gigi setiap hari dan lakukan pemutihan gigi setiap 6 bulan
tempat letak celah gigi




**jgn nak over pulak pakai tali kuda ok**



Untuk senyuman yang menawan, Anda perlu rajin memberus gigi dan lakukan proses floss setiap hari. Malasnya saya. ahaha. Proses ini bukan sahaja dapat mengurangkan masalah bau mulut tetapi dapat menanggalkan sisa-sisa makanan yang terlekat di celah-celah gigi. Untuk menjadikan gigi lebih putih, anda juga disarankan untuk melakukan proses pemutihan gigi enam bulan sekali. Selepas seminggu melakukan proses pemutihan, elakkan mengambil makanan yang meninggalkan kesan di gigi seperti kopi, sos soya serta minuman beralkohol.



4-Gunting rambut setiap -3 hingga 6 minggu sekali


Sentiasa tampil dengan rambut yang digunting rapi agar kelihatan kacak dan bergayaAnda tidak perlu bersusah-payah menghabiskan duit riban2, sebaliknya anda boleh ke kedai gunting biasa yang lebih murah harga perkhidmatannya. Murah dan cepat. ahaha. Sekiranya anda mempunyai salun yang sering anda kunjungi, pastinya pendandan rambut yang selalu memotong rambut anda sudah tahu potongan rambut yang sesuai dan jangan lupa rapikan rambut anda sebelum keluar rumah. yehaa!!

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤