JANGAN KLIK !

Saturday, March 31, 2012

1
Komen
#TUTORIAL MACAM MANA NAK LAJU KAN BLOG KAU MACAM BLOG AKU

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤







ASSALAMUALAIKUM ,










okay , berdasarkan tajuk yang di beri , 





macam mana nak laju kan blog KAU macam blog aku ? maksud laju kan blog tu sangat subjektif ye .
lajukan blog maksud aku adalah lajukan loading blog ye . 




so , hari ni aku berbaik hati nak share kan ilmu ilmu blogging yang aku dah dapat sepanjang berblogging ni (sediakan tempayan sebelum muntah)  
=,,=




memandangkan aku ni blogger yang fofular sebaris Fatin Liyana , Cik Epal , Zack Zuhairi dan lain lain . 
aku sebenarnya tak lokek dengan ilmu . yes , memang aku suka merendah diri , bukan apa ... tak kemana pun  populariti yang aku dapat selama ini . eh lupa nak cakap , aku jugak sebaris dengan Hanis Zalikha , Yuyu Zulaika dan up sikit dari RED Mummy . kau boleh ?




okay ramai yang tak mampu . emm nampak nya #TUTORIAL MACAM MANA NAK LAJU KAN BLOG KAU MACAM BLOG AKU hampir sampai ke hujung cerita . okay lah nak g solat dulu . kalau nak tunggu esok je la k . muahh cikit :* 



haha kene tipu . blueekkk











Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

1 comment:

Mish Apple said...

ye-2 . suke kene tipuu .