JANGAN KLIK !

Saturday, March 3, 2012

0
Komen
SAKIT :(

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
ASSALAMUALAIKUM ...










Huarghhh peritnya rasa . nak makan pun menangis , nak minum , nak bercakap dengan orang pun rasa nak menangis . ape dah jadi kat aku ni , hormon tak stabil ke .










Sumpah aku rimas dengan keadaan sekarang ni ... dengan rasa nak demam lah , sakit kepala lah .. mungkin sebab makan tak ikut time T___T










SAKITTTTT 
T_________T



bertambah sakit bila ada orang yang tak percaya aku sakit ... nak tengok macam mana sakit nya penderitaan aku ? sorry la aku tak ada thermometer nak tunjuk aku demam . gambar kat bawah ni je la yang boleh aku tunjuk yang aku ade 4 lubang besar kat dalam mulut yang dipercayai ULSER !







=================================================================
=================================================================




okeyy , ulser kat bawah ni dipercayai terbesar dalam mulut aku . kedudukan dia antara gigi atas dan gigi bawah , secara tak langsung bila bukak je molot aku akan menagis dengan sendirinya T__T





*kalau tengok dengan teliti kat situ macam ade nanah :( *






okeyy kalau tengok pulak gambar kat bawah ni sangat takut . takut ape ? takut nak berus gigi (tapi aku usahakan jugak berus gigi aku sampai mengalir air mata)
kedudukan die yang sangat strategik iaitu kat dinding mulut . kalau aku nak bukak mulut tu sure gigi aku bergesel dengan ulser tu (SUMPAH SAKIT)   T___________T







SAKIT T________T











Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

No comments: