JANGAN KLIK !

Monday, July 18, 2011

1
Komen
KISAH CINTA AKU ♥♥♥ DAN DIA

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
=') assalamualaikumm . 



kali ni aku tak ada apa apa pun nak cakap 
just a short entry ...
entry ni pasal orang yang aku
SAYANG ='(



orang yang aku sayang ....
sudah pun pergi tinggalkan aku..
pergi tinggalkan aku untuk bersama insan lain...
tinggalkan aku seorang diri .... ='(



aku tak salahkan dia tinggalkan aku.
mungkin awak ada sebab kan tinggalkan saya ..
mungkin saya tak layak lagi untuk cinta awak .. =')



awak , sepanjang hidup saya ,
saya tak pernah menyayangi seseorang macam saya sayang kat awak .
awak , terima kasih sebab sudi goda saya . ='(((
tu kenangan yang tak akan saya lupa ='(



awak , saya nak ucapkan terima kasih kat awak ..
kalau awak tak ada sampai sekarang saya tak kenal apa itu cinta
awak ibarat kunci untuk hari saya .
awak buka hati saya untuk terima awak .




saya tak sangka ada jugak orang yang sayang kat saya ='(
terima kasih awak sebab sudi malukan diri awak untuk couple dengan saya ='((
macam macam awak dah ajar saya.
dari zero sampai la saya cuba fahami hati awak.
tapi tengok la... 
saya gagal jugak .
awak sudah pun tinggalkan saya
 maafkan saya



lama ke awak ? 6 hari saya tak contact awak kann.
awak sunyi sangat ke awak ?
dalam 6 hari saya tak contact awak...
awak sudah jadi malik orang lain awak ..

awak tak sayang saya ke awak
awak tak tau ke perasaan saya bila dapat tau hal ni awak..
sekarang awak bukan lagi milik saya . =')
awak suka ?
awak dah terima orang lain kan untuk jadi teman hidup awak kan .
awak rasa apa sekarang ? 
awak dah gembira ke hancurkan hati saya ?
awakkk jawabb laa awakkk !!!! ='(



ini balasan awak kat saya ...
keji sangat ke saya sampai awak sanggup tinggalkan saya ?
keji 
keji 
keji 
='(((

awak , saya harapp sangat ..
harap sangat sangat awak bahagia dengan orang baru..
jaga hati beliau baik baik ye.
ingat pesan saya .

**berdarah darah hati saya tak ada siapa yang tahu =')


sometimes you just have to let somebody go and if they really care they will come back ♥♥♥



p/s : tadi awak cakap ape kat saya ? awak dah kuat kan . =')
im happy to hear that . ehh IMY . lama kita tak jumpa kan .
tapi ingat tau . kita dah tak ada apa apa lagi .
no point untuk tika jumpa kan . TAKE CARE  ♥♥♥





Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

1 comment:

sampankertas said...

wei awat ada nama aku dalam entry hag nihh hahaha duk jiwang2 dan gak hag ingat nama aku nuhh hahahaha...