JANGAN KLIK !

Wednesday, June 1, 2011

0
Komen
AKU MALAS NAK FIKIR TAJUK APE NAK BUAT . KORANG TAJUKKAN LA TAJUK AKU NI YA.

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
lama tak hupdate blog . blog dah bersawang sawang lima tingkat siap dengan lif dan juga eskeletor lagi
 **ayat sama setiap kali nak update blog sebab aku memang malas nak update blog . muahaha ..




dengan semak samun dari binatang binatang ganas yang suka bermanja manja dengan blog aku ni , dengan segala macam ayam ayam yang comel comel belaka rasa macam nak gigit je *over




aduhh .. aku nak update . dalam otak ni macam macam nak update tapi tapi tak ada idea nak mula kat mana . sapa sapa ada cadangan ke atau tugas untuk aku buat tak ?




bagi aku tugasan atau so whatever .. aku boring tahap rasa nak lipat kain berbakul batul . terasa macam kain jiran sebelah pun aku nak lipat lipat siap tolong gosok lagi . tu kalau aku baik la . kalau mood aku tak baik . memang aku gosokkan tapi aku gosok sampai berasap rasap la baju korang .




okay sungguh la sampai ke laut sudah aku merapik . sungguh tak tahu ape sebenarnya yang aku nak daripada new entry aku ni . aduii ... tapi aku nak habiskan jugak sampai lagi tiga baris kemudian aku nak publish .




satu




dua




tiga .




okay la kan . ermm .. macam bengong je . nasib baik aku artis . ARTIS POJAAN




p/s : tak tau la ape nak jadik . *jangan lupa follow blog aku ni . rugi . aku ARTIS POJAAN RAMAI ARTIS ANTARABANGSA






Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

No comments: