JANGAN KLIK !

Saturday, May 21, 2011

4
Komen
CONTEST MATA PALING CANTIK

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
Lalalala .. aku tau mesti aku orang yang terakhir yang join contest ni . aku pun tak tau la sama ada aku layak lagi ke nak join .hehe ..

tampa membuang masa ya adik adik saya dengan perasannya mempersembahkan gambar aku yang aku rasacantik .*dush dush

contest ni dianjurkan oleh BLOGGER Hikayat Si Luncai
sebelum itu ada syarat okay .


ini banner dia ya

1) Korang mesti ada Blog dan akaun Facebook.
2) Jadi follower blog Hikayat Si Luncai. supaya senang nak inform apa-apa pasal contest ni. Lepas contest ni habis, nak unfollow pun takpe.
3) Kena LIKE page Sweetpink Lens Shoppe di Facebook yang juga sebagai sponsor rasmi untuk contest ni.
4) Letak banner Contest Mata Paling Cantik kat sidebar blog korang dan link kan ke entri ni
3) Buat simple entri mengenai contest ni. Letak gambar korang. Pastikan gambar korang close up bahagian muka dan mata. Gambar paras pinggang pun boleh janji nampak terang. Tak kesah la gambar pakai contact lens ataupun tanpa contact lens. Korang boleh letak banyak lebih dari satu gambar tapi luncai akan pilih satu je.
4) Tag 3 orang rakan blogger korang.
5) Tinggalkan link entri contest korang dekat bahagian komen entri ni.

gambar aku semua tayang gigi

maap ya gigi saya jongang . harap tak kesah ya



ha , itu sahaja la ya . hope sekali tak kena kutuk ya .

saya tag




Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

4 comments:

Encik Luncai said...

hi jimmy,

thanks join contest ni..good luck :)

aleh si kaki alien said...

ni ak tgk dkt page ceila . dia join jgak

Aida Omar said...

good luck!!!

faidah misnan said...

good luck .
fai follw sini :)