JANGAN KLIK !

Saturday, May 14, 2011

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

Contest Blog Saya Smart


okay macam biasa kali ni aku nak feeling macam blog aku smart , sebab ape ?
sebab aku nak join contest blog sya smart . agak agak aku boleh menang ke ?
munkin la kot . Hadiah ? perghh .. lumayann beb . gua tak tipu , rugi korang tak join 


Lupa nak bagi tau , kontes ni di anjurkan oleh Blogger Famous Momos iaitu Blogger QISTINA  .

bling bling lagi banner contest cik QISTINA ni eh

Syarat penyertaan contest nie mudah jew..
1. wajib follow blog nie.. (sudehh)
2. terbuka kpd semua owg k...
3. buat satu entry mengenai contest nie n tag kpd 4 owg..x kisah laa sapa pown
4. last sekali...tinggalkan link kowg dkt comment box bwh entry nie

Info :


Tempat pertama akan menang RM 150


Tempat kedua lakk RM 100


Tarikh tutup 20 Mei 2011..tarikh nie x akan di ubah... 

 SAYA DENGAN INI MENG'TAG ...






p/s : kepada cik QISTINA . you bagi la i menang k . kalau you rasa i tak layak tak apa . you umumkan la jugak pemenang bagi Contest Blog Saya Smart untuk untuk ketegori yang tak berapa nak smart sebab i tau i boleh menang ketegori tu . okay bye . =)



Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

3 comments:

FabulousTi'a said...

I kena buat entry ni and join contest ni? HAHAHAHA. alaaaaaaaaaa. LOL!

FabulousTi'a said...

Oh yea, contest ni dah tamat, so I tak payah join. LOL. btw, thanks!

ain dzaya said...

waa!!!! ramai gak saingan ea!!
do your bezz!!