JANGAN KLIK !

Tuesday, December 21, 2010

0
Komen
UNDIAN UNTUK PUSINGAN KEDUA BLOG BARU PILIHAN MALAYSIA SUDAH DIBUKA

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
KALI NI LAGI SEKALI AKU NAK MINTAK JASA BAIK READER READERS BLOG AKU , FOLOWER AKU , KAKI PENYEBOK , AHH , SAPE SAPE JE KANN UNTUK MASUK 

DAN KLIK PADA 'BERBELIT NAFAS' . OKEY TU LA BLOG AKU TAU , JANGAN CARIK BLOG JIMMY JIMMBO PULAK , MEMANG LA SAMPAI JARI KORANG DAH KEMATU PUN TAKKAN JUMPA . ADA FAHAM TAK ?? TAKK ?? OKEY2

AKU ADE WAT TUTORIAL TAU . AHAKS !! SAPE SAPE YANG TAK TAU TU BOLEH LA TENGOK KAT TUTORIAL AKU KAT BAWAH NI . 

klik gambar untuk menghasilkan kegemukan gambar =,=

first step taip http://bpm-undip2.blogspot.com/ .

klik gambar untuk menghasilkan kegemukan gambar =,=

then carik 'BERBELIT NAFAS' . fuhh , jangan tengok tempat lain dah kalau dah jumpa blog aku . KLIK SINI SAHAJA . tengok tu , gambar tu dah emo dah tu . =.= sigh !


klik gambar untuk menghasilkan kegemukan gambar =,=


haaa , jangan tengok je , ape lagi KLIK la button VOTE tu laju laju . mane tau nanti korang berubah fikiran ke pulak .. haihh .. okey , tu je la tutorial nya .*tutorial la sgt kan ....



P/S : saje saje nak buat entry ni , aku tak harap pun nak menang . Dapat masuk pusingan kedua ni pun dah cukup bagus untuk blog aku yang tak seberapa ni . Tapi kalau dapat masuk pusingan kedua pun best gak . okey lahh ! aku nak paksa orang Vote aku wehhhh !!!! vote tau vote . 





Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

No comments: