JANGAN KLIK !

Sunday, December 26, 2010

0
Komen
KEPUTUSAN FINAL PIALA SUZUKI . terbahekkk !!!

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤ 3-0

OKEY TU JE NAK CAKAP .

HARAP HARAP ESOK CUTI UMUM UNTUK MALAYSIA , TERUTAMA KEDAHH !! =,=

MOTIFF KEDAH . ?? PERAK TAK NAK BAGI CUTI KE ? OKEY OKEY HAMBEK LA PERAK , KO NAK CUTI SANGAT KANN .

ABESTUHH KAMPONG KO PAHANG CAM NER PULEKK ?? YEA , SEBAGAI SEORANG YANG MENYAYANGI KAMPUNG NYA YANG PERMAI . SAYA PONG NAK BAGI PAHANG CUTI NIHH . SAPA DOK PAHANG SILA ANGKAT KIBOT . OKEY SEKARANG HEMPOK KAT DAHI KORANG BAGI BERSEPAI ILMU ILMU . ILMU YANG BAIK BAK MAI SINI , AKU NAK . ILMU YANG TAK ELOK AKU TAK NAK , NANTI TERJEJAS MUKA AKU ..

PS : OKEY ENTRY NI DAH SUKUP MENJEJASKAN ILMU KORANG YANG MEMBACA .


HAPPY NEW YEAR !!! NI LAST UPDATE DARI AKU UNTUK TAHUN INI . AKU TAU AKU TAU ... TAPI TUNGGU ,.. JANGAN BERSEDIH LAGI .. AKU AKAN JUGAK CURIK EMAS KAT JAM TANGAN AKU NIH UNTUK HUPDATE BELOG NI . **OKEY BAYBAY ..


Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

No comments: