JANGAN KLIK !

Monday, December 13, 2010

18
Komen
KEPADA KAWAN KAWAN KU YANG KACAK COMEL CANTIK CUN BEAUTIFUL JAMILAH LAWA HODOH PENDEK TINGGI GEMUK KURUSS BUNCIT TAFF LANGSING TEMBAM BEBAB KERING DAN YANG TAK TERSENARAI SILA BACA POST ENTRY YANG SANGAT TERGEMPAR (tolong terkesima sekejap okey)

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

saya JIMMY JIMMBOO telah di beri mandat untuk berkempen untuk PILIHANRAYA daerah BLOG BARU PILIHAN 2010 .


arhggg !! okey ! lurus pada titik . aku nak paksa korang vote blog aku yang tercalon dalam Undian Peringkat Pertama untuk Blog Baru Pilihan 2010 . ini link ! haa http://bpm-undi.blogspot.com/ klik link then pergi cari KUMPULAN 7 dan VOTE PADA ANGKA 267 . 

penting : eh silap .. PENTING !! : HANYA 5 BLOG YANG MENDAPAT UNDIAN TERTINGGI BAGI SETIAP KUMPULAN SAHAJA YANG LAYAK KEPERINGKAT SETERUSNYA . 


adehh , kan dah bagi tau tadi , KUMPULAN 7
kemudian klik vote pada NOMBOR 267 . DONE .



undian telah pun bermula pada 7 pagi tadi dan akan tamat pada JUMAAT 17 DISEMBER ni. 

ok , sorry tadi tu terpaksa nak buat macam paksa tapi sebenarnya tak . saya tak paksa tau kalau anda anda dan anda yang sedang terkesima tu , hentikan bertakasima okey . JIMMY JIMMBOO nak mintak tolong siket ni .


''BLOG SAYA'' . YEAH ! saya perlukan bantuan anda untuk mengundi blog saya (malu la) =.~ 

so , ape yang saya join ni adalah untuk Undian Peringkat Pertama Untuk Blog Baru (2010) Pilihan Popular . ecehh , ade angan angan . tolong padam awan angan angan saya sekiranya anda tidak menyokong saya .




gigih aku bersiap pakai spek hitam segala pagi pagi buta tadi . =.=
spek merah tu pinjam kat ibu . baru bli semalam . credit to my mom ^.^

ape !?? tak nak undii?? grr .. nampak penumbuk aku ?

okey , maaf caption tu emo sket maklum la hormon tak stabil . KUMPULAN 7 , NOMBOR 267 . Sematkan dalam minda anda semua okey . ulang suara . KUMPULAN 7 , NOMBOR 267 .
KLIK UNDI JIMMY JIMMBOO untuk mengundi okey okey . 




TENGOKK APE LAGI .

UNDILAH SAYA .

TOLONG SAYA 

TOLONG SAYA ANDA SELAMAT *dan sebaliknya*

TAK TOLONG SAYA , JUST WAT AND SEE *ugut*


Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

18 comments:

A.D.A.M. said...

Good luck! =D

beLLa said...

tajuk tak nak panjang lak. haha!
best of luck!

jimmy jimboo said...

A.D.A.M : THANKS adam . join gak ke ??

jimmy jimboo said...

beLLa : thanks sappot . harus lahh tajuk pnjang .. tajuk perlu over dari entry .. keh3

zie~azharizalira'z said...

leyh menang tjuk entry tepnjg ni~huhu~
btw~gud luck ye~~^^

arep_lockermonth said...

gud luck k..

arep follow belog jimmy jimmboo..
besh belog meh..

follow me back k..

http://myamigosspace.blogspot.com/

jimmy jimboo said...

zie : kalau lah ade kan ketegori tu . haha . tengs zie . ^.~

jimmy jimboo said...

arep : okep ! tengs arep .

hehe .. ye la pndai bodek kann .. jgn lupe vote eh .

okey dh folow balik ^.^

arep_lockermonth said...

jimmy?? arep da vote da!!

gud luck!!

Raji berkata said...

hak2 pnjang btol tajuk der ;D
semoga berjaya~!!

Shaheila Malek said...

Gudluck :) Kita satu rumah..

taufiq helios said...

ajim...teruskan je ping ur entry kt kawan blogger kt fb nu..xde sape salahkan ajim...alah..setakat hater sorang tuh..abaikan je dia..kitorang yang lain nih kan ada lagik...chill ok..jumpe kt kawan blogger ok..jum lepak sana..kan kita seangkatan blogger baru...for sure fiq akan backing blogger yang seangkatan dengan fiq..

Puteri Iqa Izyan said...

goodluck yah! ;D

cik EPAL said...

goodluck and all the best =)

Cik Tom said...

eh dah tutup belum ek?good luck!!

ajak la aleh tue..skang dah 4org yg join..limited 30 blog je tau :)

kembatolo™ said...

dapat masuk round 2 tak?

ɐɥs+ɐɟ said...

tahniah, berjaya ke pusingan ke dua ;)
Semoga terus maju jaya dalam dunia blogging ye. . .

IMANSHAH said...

good lurk ye