JANGAN KLIK !

Thursday, November 11, 2010

5
Komen
ayam ayam ayam . haih

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤ hari hari ayam , semalam ayam hari ni ayam pagi ayam subuh ayam tengah hari ayam petang ayam senja ayam malam ayam ayam ayam ayam . bukan Ayeem Ayam oke .

klik untuk ayam besar

hal ini telah di bahaskan oleh Jimmy Jimmboo . sapa ntah Jimmy tuhh aku pon x tau . 


"ayam ayam ayam . hari hari makan ayam lama lama saya boleh bertelur macam ayam . risau betul nanti ayam pupus ♥ "  kata kata yang dipetik dari SINI 



kalau kite makan ayam hari hari ayam tak pupus ke ? 
kalau kite makan dinosour mesti dinosour pun pupus . tapi reliti nya dinosour memang sudah pupus . kasihan (=_='')

jadi , tidak kah anda kasehan pada ayam?
tidakkah anda kasehan pada Colonel ? Ayamas ? RasaMas ?
tidak kah perniagaan mereka di Malaysia bakal bengkrup ?

tapi ayam sedap , boleh bagi perut buncit . credit to ayam .



"ayam ayam ayam . hari hari makan ayam lama lama saya boleh bertelur macam ayam . risau betul nanti ayam pupus ♥ "  kata kata yang dipetik dari SINI 



betul ke boleh bertelur ? 


ni lg satu . peminat gamak nya 


ada yang menyamar ??!

saya ada 2 fb je dan 1 fan page . 1 FAN PAGE . konon persediaan untuk fofularr .. oh so perasann . mane datang lagi 2 tu Paiz Mcfadden ?



Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

5 comments:

siti fatimah said...

agaknyer 4 uh -terlebih 2..ade orang sama nama kot ? HA HA

jimmy jimboo said...

hehe , xde la siti .
ade org mnyamar . ajeem ade tulis kt entry sblm ni . ^,^

remaja2020 said...
This comment has been removed by the author.
zacky ~786~ said...

hahaa.. ayam oh ayam.!

jimmy jimboo said...

@remaja2020 : ada ape ?

@zacky~786~ : ayam gaga . agagagaga