JANGAN KLIK !

Thursday, August 26, 2010

2
Komen
BUANG KUCING DALAM TONG SAMPAH

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
wallawehh , **tibe tibe jek **





ngeh3 , uke nak tanya nih sape tadi tengok berita 1.30 td ?? 


alarhh yang pasal awek tua buang anak kucing dalam tong sampah tuhh ..





Perempuan pertengahan usia di atas atau amwek di atas nampak seperti seorang yang penyayang terhadap binatang. Ketika melalui jalan tersebut, makcik itu terserempak dengan kucing bernama Lola itu dan membelai-belainya. Makcik itu kemudian memerhatikan sekeliling dan dengan tak semena-mena membuka penutup tong sampah yang berada berhampiran dan menghumban kucing tersebut ke dalam tong sampah. Selepas menutup kembali penutup sampah tersebut, dengan selambernya makcik tersebut berlalu pergi dengan membiarkan kucing tersebut mengiau dalam tong sampah yang tertutup itu. Giler ke ape makcik ni. Kucing tu tak buat salah apa pun.



Pemilik kucing Lola, Daryll Mann hanya menyedari kehilangan Lola pada keesokan harinya apabila dia mahu memberi Lola makan. Setelah penat mencari, akhirnya Daryll menjumpai Lola dalam tong sampah tersebut setelah mendengar bunyi Lola. Kesian, Lola terperangkap dalam tong sampah tersebut selama 15 jam!



Daryll sangkakan Lola jatuh sendiri ke dalam tong sampah tersebut tetapi setelah melihat CCTV yang dipasang oleh tuan rumah yang berhampiran tong sampah tersebut memang mengejutkan!


Saksikan video bagaimana seorang perempuan pertengahan usia (makcik) menghumban kucing ke dalam tong sampah...




hambuii , dah buang bayi Lola turus je nak blah ..bagi salam lahh dluu











Inilah owner kepada kucing Lola tersebut, Daryll Mann.



kalo nak tenguk video CCTV tu buleh lahh g kat utube uke ..tengok skali video aku , lalala  ..THE GALLERY 


P/S : peribahasa minggu ini > alang alang menyeluk pekasam , biar sampai ketiak masam 

maksudnya > bila kita masak lauk ikan pekasam , jangan lupe tembah perisa tambahan iaitu ketiak wangi masam . 

k . dharrr ~
Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

2 comments:

sweet stalker said...

ada kucing yang dah balaskan dendam utk lola ni. view my niew entry :P

tulisan kemas said...

sudah >_<
kecian nenek tu kene buang . ahakz