JANGAN KLIK !

Monday, August 30, 2010

2
Komen
ERTI KEMERDEKAAN

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤
Ulala ., ola ola ..Selamat malam dan salam 1Malaysia . ahaha , ape kagum kan tengok dalam belog ajeem nie buley kibar bendera , ahakx .. tak sampai dua jam je lagi nagara kita akan menyambut ulang tahun kemerdekaan yg ke-53 kali !! wahh , dh tua , lalala
;
;
;
;
;
;
;
;
;


ahaahh !! wahh ade lagi la Jalur Gemilang nie .. best nya ..untuk maklumat anda Jalur Gemilang nie menggunakan bateri , empat seringgit . mampu kahh anda . tengok je uh . 






sempat agik tue aku snap pix sebelum post entry kali nie ..laju laju upload .. semangat tak ?? 








dah macam bulan purnama , apa ? kamu pun ingat ade bulan purnama ke ? aish ! nie muka ah mukann nie la bulan kemerdekaan **faham tak ape yang saya hujah kan di sini .. lantak la ..jum tgk gambar kt nawah nie pulop ..ngeee~








saya paling suka gambar nie , walaupun menggunakan kamera berukuran 2.0 megawatt , kualiti gambar nie setanding DSLR kan (sumpah aku perasan) . jum teman saya tengok gambar di bwah nie pulop ..




hambui , melampau ye korang , dah xde bendera negara sendiri ke 




nie pulak kesah orang yang tak sukup akai , memang sakai ..tambah lagi yang tangan cacat tu .rambut tergulung banyak gaya lak , engad kaw tu model ?







haa , ade lagi mamat nie . kali nie nak wad aktiviti membakar lak . dah takde keje la tue .tolong aku pun tak pe banyak keje kat umah aku nie . g cuci tahi ka , sampai berkilat ..buang tahi rabit aku ke 

eii cendana , masuk reban balek ! aduhhh nowty sungguh


Penghinaan paling buruk dilakukan terhadap Malaysia ialah perbuatan melempar najis manusia **euww , pengotor sungguh ,dah beyak g bwk merata .mengong **  ke dalam kawasan Kedutaan Besar Malaysia di sini oleh penunjuk perasaan dari kumpulan Benteng Demokrasi Rakyat Bendera.

lebih kurang cm nie kudd taik tue





Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

2 comments:

mi$s BokH@ri said...

jimmie...comelnye rabbit ko~~~~

tulisan kemas said...

maaf ,rabit saya terlepas dr reban . beliau mmg begini . agak agresif pabila tiba 31 ogoss :D