JANGAN KLIK !

Wednesday, June 9, 2010

0
Komen
sahabat sehidup aku selamanya

Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤




ini dia , nak panggil kawan ke ape tah . . . budak ni baik sangat . . . best gilew la kawan ngan dye . .  aku tak faham kenapa aku berkawan baik dengan budak tecik ni. . . aku tak faham ape yang buatkan aku rapat dengan dye . al-kisahnya kami ni memang sangat suke berkelahi aka bergado . waLLawehh, sekali bergado memang bergado sakan la wehh, . . ehh, lupe lak nak kenalkan bekal roomate aku untuk sem depan . .  di persembahkan . . . Mohamad Zulharith Mohd Yusuf . mamat ni banyak sangat membantu aku dikala aku kesusahan . . di kala aku kesedehan ='((   . .  dikala aku ke gumbiraan =))  dikala aku frust menunggeng =[   . . dikala aku kesepian . . .  di kala aku kemengongan . . . beliau sedia menghulurkan bantuan. . ade sedikit ke  anehan yang sempat aku analisis tentang beliau ni..




yang pertama > tamau mengaku kalah , *tau nak menang je

yang kedua > rajen menelaah buku beb !! aku salute engkau la haris ! tak jemu jemu membaca..

yang ketiga > ingin selalu kelihatan perfect . . ini aneh , kadang kala ngan aku punn nak tnjuk ferfect , tak faham aku... 

yang kehempat > mempunyai aim , sbelum kawen katanya mau dapat degree dluw . at least sudah ade rumah tiga tingkat . .

yang kelima > bercita cita tinggi . . . nak masuk bertanding jawatankuasa perwakilan kononnya.. tak pe . . aku sokong engkau. . .

yang keenam > otak geli . . oupss !! otak geligaa, . . budak ni agak cemerlang la jugak dalam pelajaran beliau..

yang ketujuh > agak kelakar , walaupun pada dasarnya tidak suka melakar mahupun men-skach-ing . . .

yang kesembilan > nnti aku carik lagi ukeyy..





 aku setat rapat dengan makluk ni punn selepas beliau mewakilkan diri untuk menyiapkan assignment BEL aku tu . .  amat la berbesar hati aku tyme tu tuhan je tau . . TERIMA KASEH KAWAN..   ~saya amat menghargai anda selamanya~

p/s : jasa kamu tak akan sesekali aku lupe . . best friend forever ever and ever . . i SALUTE u Muhammad Zulharith
Haa klik la ramai-ramai ❤❤❤

No comments: